Umutveannesi Bayan_123 yeni mi gitti eşiniz? Benim eşimde oradaydı depremin ertesi günü gittiler 43 gün falan kaldılar döndüler geçen hafta. Yavaş yavaş göndermeye başlamışlar. Ama sizinki yeni gittiyse onu bilemicem
Umutveannesi Bayan_123 valla hiç bilemicem ya. Dediğim gibi bizim buradakiler 43 gün kaldılar. Demek ki bizimkileri gönderip sizinkileri çağırdılar dönüşümlü yapıyorlar onlarda biraz kalır diye düşünüyorum