
Anlayanlar görseli inceler misiniz lütfen adet bittiği günden bende yapıyorum hep silik çıkıyor yeni yumurtlama yok. Silik olan diğerine göre daha koyu olduğu zaman pozitif demekmis o yüzden 11. Günü değerlendirmedik daha koyu olmasına bekledim bugun 12. Gün tekrar yaptım iki tane belirsiz çıktı pozitifi görmeden negatif neden donmuş olabilir yumurtlama mı olmuyor acaba 🥺