Biz hamileliğimden beri pedagog ile beraber gelişimini takipliyoruz. Pedagog bana ataklar sendromlar tamamen annelerin dayanaklarıdır. Bazı bebek kolik olabilir zordur, diş dönemi hastalık dönemi her bebekte zor geçer ama eğer sen iyi olursan çocuğuna iyi bir psikolojiyle yaklaşırsan davranırsan o da iyi olur kendi gel gitlerinde çocuğa mana arama ve şartlanma şeklinde konuşmuştu.