Kızım 6ay 13 günlük. Doktor onayı ile 5 aylıkken ek gıdaya başladık.. Tadım yaptırıyordum başta herşey çok güzel gidiyordu bir kaşık iki kaşık üç kaşık Yiordu. Sonra bir anda ağzını kapatmaya başladı ağzını Açtığı an veriyordum Mutluda olsa o an yüzüme püskürtüyor resmen 🤦♀️ Soğudum resmen ek Gıdadan. Mama verdikten sonra karnı tokken Denedim yok. Yarı açken denedim yok çok Açken denedim mümkün değil Sütü içmeden kendine gelemiyor. Şaşırdım Kaldım bir çok anne gibi. Rabbim hepimize yardım etsin. 😞😞