Kızlar merhaba. Ek gıdaya bir türlüsü başlayamıyorum ne verirsem öğürüyor zorlarsam kusuyor. Elma,yoğurt patates ,kaşık mama herşey denedim yok yemiyor. 5.5 aylık denedim yemedi 6 aylık denedim yemedi. Şu an 7 buçuk aylık 1 haftadır uğraşıyoeum yine yemiyor ne yapacağız bir ben miyim bu durumda olan ya