Merak ettigim soru bu. Açilmam var mi diye bakilirken doğumunda doktor çok daha temkinli muayene ederken ebe olacak o değisik kız, açılmama bakarken (doktor eliylr bebegin basini hissettigini soyledikten sonra) o kadar sert soktu ki icime elimi bebegim ondan sonra kanaldan yukari cikti. Bebegime bir zarar geldi mi diye icim icimi yiyor. Elini ciddi anlamda sert soktu icime ve bebek yukari cikti hemen sonrasinda. Bebisim saglikli duruyor allaha sukur. Boyle biseyin imkani var mi ? Bilgim olmadigi icin soruyorum yani kafasina zarar verme ihtimali var mi?