Benim de bebeğim 5 aylık ama çok zor bi doğumun ardından bebeğim yoğunbakımda kaldı sonra lohusa humması geçirdim hastanelerde yattım ardından lohusa depresyonunu çook ağır geçirdim. Hala geçiriyorum bence. bebeğim hem kolikti hem alerjen bir bebek hiçbir şey yiyemiyorum sürekli ağlıyor bir saat sırt üstü uyusa sırtı ful egzama oluyor her şeyin en iyisini en pahalısını kullanıyorum her şeyi yapıyorum ama yüne vücudunda kızarıklıklar geçmiyor. Yani kısacası hiç kolay değil… ve bir bebekle ilgilenmek yeterince zor değilmiş gibi bide çevre baskısı ve içinde ki o “sen kötü bir annesin” sesi her şeyi daha da zorlaştırıyor. O ağladıkça ilk üzülüyorum sonra niye susmuyor diye sinirleniyorum sonra da ben kötü bir anneyim nasıl sinirlenirim diye ağlıyorum. Ve bu döngüyü her akşam yaşıyorum. Uyutunca uyanıcak ve ağlayacak diye kalbim pır pır atıyor panik atak oldum artık. Yani kısacası yolun başında olmama rağmen bende çok zorlanıyorum ama biliyorum her kötü şey gibi bu da bitecek veya yaşanılır hale gelecek, alışacağım… bu da benim annelik hikayem olsun :)