Sedaalya bebeğim altı açıldığında inanılmaz mutlu oluyor, sakinleştirme biçimimiz diyebilirim. Bir travma oluşsun da istemiyorum. Ne kadar sürede düzeldi bu uygulama sonucunda? perşembe günü için randevu aldım ama aklımda çok fazla soru işareti var söyleyeceğiniz her şey bizim için çok kıymetli, sevgiler 🙏