Derinsart yok derecede yüksek değildi ekoseli gömlekler yün olduğu için çekiyor yıkayınca bende kızıam normalde bir iki yaş büyük alıyordum yoktu tam yaşını aldım çekmez dedim attım ben bide yeni olan biseyi yıkamak zorundayım ve oglumda kızımda malesef cildleri atopik cilt hala krem kullanıyorum ve elbiserini ayrı deterjan ile yıkıyorum yikamadanda bişe giydiremiyorum malesef getti artık kızımdan küçük gorumcemin kzii var ona veririm o giydirir oda havaslanmisti onun kısmeti olur :)