Ogullarinaasikanne Bi nevi aynı durumdayız . 26 yaşında doğuştan kalp hastasıyım . Son 6 aydır kolay şeyler yaşamadım buna bağlı olarak çarpıntım , ağrılarım , yorgunluğum arttı . Bende depresyonda olduğumu düşünüyorum . Sizin kalple ilgili bi probleminiz yokmuş çok şükür umarım olmazda . Ama yediğimiz , içtiğimiz , okuduğumuz , izlediğimiz , yaşadığımız her şey haliyle vücudumuzu , sinir sistemimizi , bütün hayatımızı etkiliyo . Psikiyatriye gitmenizi öneririm evet , zamanında bende gittim ama ilaçlar beni sadece uyuttuğu için her şeyin beynimde bittiğini düşünüp bıraktım ilaçları da doktora gitmeyi de . Arada bi darlandığımda içimden gelenleri bi kağıda yazıp yakıyorum kağıdı . Garip bi şekilde beni az da olsa rahatlatıyo 😊