Kusananne Merhaba, cumartesi günü doğduk emziriyorum mama da veriyorum iki gündür kakası köpük sabun şeklinde ve yeşil. Kakaya ait sadece bir kaç parça bişey kalıyor bez köpüğü emiyo. İshalmiyiz yoksa başka bi sağlık problemi mi var
Sezenaksukarademir Kusananne kuzum bilgim yok ama yeni doğduğu için devamlı kaka yapması çok normal. Gün için 3 hatta 4 kere de yapabilir bağırsakları temizleniyor.
Kusananne Sezenaksukarademir maalesef gün içerisinde o kadar kaka yapmıyor, acaba sütümden dolayı mı bu şekilde oluyor bilmiyorum 😔 karnı da gurul gurul ötüyor resmen. Ayrıca dün pembe mi desem turuncu mu desem çiş yapmış bezinde gördüm neden olabilir
Myagz Kusananne pembe turuncu renk sıvı kaybını gösterir canım ya ishal ya da doymuyor bi doktoruna götür istersen çünkü bazen idrar yolu enfeksiyonunda da olabiliyor
Myagz Kusananne geçmiş olsun Kuzum üzülme allah beterinden saklasın antibiyotik alır geçer çıkar inşallah
Kusananne Myagz teşekkür ederim, evimden bir buçuk saat uzaklıkta ki hastaneye gönderdiler. Hastane odalarında kaçak göçek duruyorum tek başıma. Dua edin bizim için bir an önce çıkalım tahmini 7 veya 10 hastanede yatacak yavrum. Allahım güç kuvvet versin nolur dua edin
Myagz Kusananne kıyamam ya allah şifa versin inşallah canını sıkma sütün kesilmesin sana ihtiyacı var bebeğin ben de yenidoğan hemşiresiyim korkma enfeksiyondan 7 ya da 10 gün dedilerse direkt antibiyotik tedavisidir inşallah sıkıntısı kalmaz düzelir onunla canım
Kusananne Myagz evet çok teşekkür ederim, 8. Günde taburcu olduk şükür. Allahım o hastanelere kimseyi düşürmesin çok zor zamanlardı. Şükür rabbime şuan iyiyiz