Arkadaşlar burdan engelledigimiz kişiler bize yazıp rahatsız edemiyor dimi? Yada yorum yapamıyor postlarimiza gercekyen ruh hastası insanlar varmis burda geçen gün birirleri baya bir linclemisti o kişiyi üzülmüştüm ona ama çok haklilarmis tanımam etmem bana sardı