Benim oğlumda ağızdan burundan fışkırarak kusuyordu iki aylıkken reflü dedi doktor ilaç yazdı iki tane. İki hafta kadar kullandım pek bı etkisini görmedim açıkçası. Çokta iştahlı bir bebek doydugunu hissetmiyor diye düşündüm mama veriyorum buarada. Mama miktarını azalttım verdiğim saat aralığını kisalttim bu şekilde fışkırarak kusması bitti arada ağzından yediği fazlalığı atiyo oda çok Cok az ve nadiren. şuan 5 aylık