Tontis_annesii Kızlar 8 ay önce doğum yaptım 2 kez adet oldum 3. Adetim gecikti dün test yaptım şansıma bozuk çıktı tekrar bi test yapcam ama sormak istedim doğum dan sonra böyle düzensizlikler olabilir mi ?