Minigim38 Ben cicişbebeden fiyatları uygun diye baya bi 4 5 takım aldım ama çoğunu giydiremedim bile. Kumaşları güzel değil sert bi de bedeni olmasına rağmen çocuk içinde kalıp gibi durdu. Bir de tulumların alt bağlama kısımları çok dengesiz paçaları kısa kalıyor tam orta çıtçıtı da bağladığında geriyor bezi sıkıyor. Genelde e ebebek outletten alıyorum artık uygun fiyata ürünlerinde de problem yaşamadım☺️