Meleksongl Kızlar dün kontrolümüz vardı bir sürerir bebeğim biberonu almıyordu doktorumuzda mamayı içmesin normal yemek yesin dedi süt içsin dedi sizce doğrumu bu arada İzmir’de ünlü bir Prof doktorumuz
tontonanne Meleksongl Süt devam sütü de olsa normal sütte olsa 1 yaşından önce onermediklerini biliyorum yemek yiyebilir tabi ama Süt işini biraz daha düşünün derim
Canyavrum Doktorunuz daha iyi bilir tabiki. Benim kızımda mama içmek istemiyor.ama daha bebek bunlar ben kıyamıyorum .zorlada olsa sabah ve akşam uykusunda veriyorum yine de .
minisannesii Merhaba bebeğim 7 ay 5 günlük uzun zamandır mama savaşı veriyoruz desem yeridir. Sırf bunun yüzünden ek gıdayada erken başladık. Artık mamayı tamamen bıraktı asla içmiyor gece uykudayken bile içmiyor. Siz nasıl yaptınız acaba?
Meleksongl Kızlar bebeğimin dönemsel bir sorundu sanırım 1 ay hiç içmedi sonra denemek için yapıp verdim içtim hala içiyor 2 yaşında ara ara deneyin ısrarcı olmayın unutunca tekrar içiyor