queen_mom Armoni o ayda kızımda da olmuştu memeye gelince ağlıyordu almıyordu.bende hiç zorlanmadım uykudan uyanınca emzirdim hep uyku sersemi. Pes etmedim ama zor gerçekten çok üzülüyordum. Geçti çok şükür simdi emiyor aciktigi zaman