Egiskom Kızlar oyun halısında görselde eklediğim yer sökük, zaten içeride kalıyor görünmüyor dikip göndereceğim. Başka hiç bir sıkıntısı yok piyano çalışıyor, aynasında çizik yok, ❤️ Kanguruyu bir kere bile kullanmadım, kış bebeğiydi oğlum hiç dışarı çıkamadık zaten sonrasında da ağırlaştı taşıyamıyorum kucakta. Hamileyken almış bulundum. ❤️❤️ Alacak olanlara şimdiden hayırlı olsun diyeyim 🌺
Egiskom Oyun halısı sıfırın yarısı düşündüm 200 TL Kraft marka Kanguru 180 TL ( Sıfır ürün) Fiyatlarımı 2. El satışlara bakıp daha uygun tuttum . Son fiyatlar. Bende ihtiyaçlarımızı karşılayacağım 🌺
Hafiasya Egiskom halıyı almak iatiyorum piyanosu calılıyormu yurtık haricşnde bir problemi var mı bana dönüş yapabilirmisiniz
Hafiasya Egiskom oyın halısı için 2 gündür bekliyorum önceliğim oldugunu düşünüyorum almak istiyorum en son fiyat ne kadr verirsiniz bana??
Egiskom acabahamilemiyim 150 tl yapalım mı ❤️ inanın bir kere bile kullanmadım dışarda. Evde taktım sadece denemelik
Egiskom Hafiasya aaaa inanın hiç bildirim gelmedi. Babyjem markası. Sıkıntısı sadece dediğim gibi o sökük. Dikicem göndermeden, yerine sokunca görünmüyo zaten. Dolaptan falan bakarsanız hiç 200 tl yazan bile yok, ben uygun yazdım. İstanbul Sancaktepedeyim buralardaysanız elden veririm ❤️
Hafiasya Egiskom özelden mesaj attım size numaramı ordan iletişime gecelimmi elden alma durumum yok bana ulaşırsanız