Tazecikbirannecik Kızlar meyve süzgeci alıcam aslında oioi istiyordum ama çok pahalanmış wee mi oioi mi kullananlar ikisini nasıl yorumlardınız lütfen yardım
papatyam-34 Tazecikbirannecik Wee baby kullanıyorum bence yeterli güzel iş görüyor bebeğim de seviyor
Birdirbire Tazecikbirannecik ikisinde var oioi kullanıyorum diğerini açmadım ama görünüşleri aynı işlevleride
miraculous_22 Tazecikbirannecik eee baby kullanıyorum çok memnunum aklıma gelebilecek herşeyi içine koyup veriyorumm kapaklı olduğu için dışarı çıkarken rahatça yanıma alabiliyorum
Mlk026 Tazecikbirannecik ilk oioi almıştım oioi kullanışlı değil canım çok sert ve delikler uçta olduğu için meyve dibe çöküyor emilmiyor. We baby al hem dış kapağı var çantaya rahatlıkla atabilirsin
Deletedmom_112 Tazecikbirannecik wee baby kullanmıştım zaten çok kısa süreli kullanılan birşey çok fazla para vermeye gerek yok