Denizege35 Bebegim 2 ay 29 günlük dünden beri sürekli aglıo mamadan sonra emmeden sonra yatarken kucagımda ayağa kalkınca ayakta gezdirince susuo napıcagmı bılemedm
Sonnefes Denizege35 atak olmaz o aylarda ne kadar gazını çıkarsanda yinede oluyo gazı çok çok ağlıyorsa 1 çay kaşığı calpol verin rahatlar belki bilmediğiniz bi yeri ağrıyor da olabilir
tekbasimabakiyorum Denizege35 atak olabilir her çocukta bir hafta önce bir hafta sonra kaymalar olabiliyor sürede ama merak etmeyin birkaç güne gecer. Banyo yaptırın, gerekirse öyle sakinlesiyorsa kucaktan indirmeyin bu süreçte, size daha çok ihtiyaç duyuyor demek ki
Denizege35 Sonnefes agrısa hep aglar dye dusunuorum . Calpol aklma geldide kfama gore vermk istemdm atesi fln yok dye