Merhaba eğitimde 1.haftadayiz hiçbir gündüz uykumuz uzamiyor hepsi çok kısa tekrar 45 dakika döndürmeye çalışıyorum ama ilkine göre daha çok ağlıyor ve uyumuyor gündüz uzamadığı için gecede oturmadı kısa uykuları nasıl uzatabilir tavsiyeleriniz neler