Doğdu doğalı aptamil kullanıyorjz öyle gaz sorunumuz olmadı ama bebekler ilk aylarda yediklerini kusarlar mide kapakçıkları henüz oluşmadığı için bu gayet doğal. Benim kızım da öyleydi, doktor kilo kaybı veya fışkırarak kusma olmadığı sürece normal olduğunu söyledi. 4. Aydan sonra azaldı kusması, şu an 6 aylık nadir kusuyor.