birsel1 0-6 ay Sma bebek maması kullananlar memnunmusunuz bebeklerinizin kilo durumu gelişimi nasıl gaz sorunu yaşadınız mı?
asrinhatasi birsel1 ben en baştan beri veriyorum memnunum kilo alımları iyiydi ama her bebek farklıdır.
Benimdunyamm birsel1 bebeğimi bir kabız yaptı 1 ayda zor düzelttik ilaçlarla aptamilden başkası yaramafi bize
Nergis29 birsel1 anne sütü emdikten sonra bazen veriyorum çocuğum sma ya aşık gibi resmen kolik olmamasına rağmen gaz olmasın diye comfort kullanıyoruz, hiç gazı vs olmadı kilosu da önde gidiyor, çok vermiyorum da aslında ama istiyor kesemedim bi türlü
Mantarsoteee17 Ben anne sütü veriyorum ama destek olarak mama veriyorum geceleri. Şuana kadar kilomuz gayet iyi. Bizde gaz yapmadı.
Simy birsel1 benim bebeğim beş aylık ben kullanıyorum gaz kabızlık yapmadı memnunum kilosuda ayına göre olasada iy zaten bebeğim yoğun bakımda kaldı bir ay anca yeni yeni toparlıyor anne sütü almadı doğru.duzgun maalesef sma optipro mama veriyorum
kizinaasikbiranne birsel1 benim bebeğim 2 aylık bizde kullanıyoruz kilosu normal ilerliyor bi de bizimki prematüre doktor kilosu normal ilerliyor dedi 2 aylık 4 kilo oldu.
Patricia birsel1 ben anne sütüne ek geceleri sadece 2 kere veriyorum. Haftada 250gr almış bizimkisi🙈 biraz fazla ama gelişimi çok iyi dedi doktorumuz 70cc ver geceleri dedi. Genel olarak bir gaz sorunu var ama ben mamaya bağlamıyorum. Doktorumuz şimdi bana inek ürünlerini yeme gaz yapan baklagil pirinç bulgur yeme takip edelim dedi 53günlük benim miniğim. Ama bana gazım az olsun diye de bir takviye mama verdi nestlenin optifibresi valla tuvalete çıkmam bile değişti gazım da azaldı birde bu mama lifli olduğu için doğum kilolarından kurtulmana yardımcı olur dedi doktorumuz