Selam kizlar. Ya sürekli etkinlik oyun vs yapıyor musunuz çocuğunuzla. Benim çocuğum kendi de oynuyor (5 dk) 😅 oynarken nolursa olsun yaninda oturup aktif kalmaya çalışıyorum. Ama sürekli etkinlik vs bulamıyorum zaten daha 10 ay 24 günlük. İnternette hep bir etkinlik hep bir oyun. Eğitici oyuncağın başında çocuk oturmuş ciddiyetle yapıyor mesela 😅 bunların sadece sosyal medyanın görünen kısmı olduğunu cook iyi biliyorum 🙏🙏 ama yine de içimde hep bir yetemiyoeum dusuncesi oluşuyor ya. Birde grip oldum şuan elimi oynatacak zor halim var. Oyun oynuyoruz kızımla ama o oyuncaklarını getiriyor ben oyun kurmuyorum diye vicdan yapıyorum bu sefer. 😐😐