damlanur9422 Bazen göğsümde şişme oluyor mecburen sağım yapıyorum. Fazla çıkan sütü ne yapabilirim dökmeye korkuyorum dini açıdan ne yapmak uygun olur yardım lütfen
Nurellaa_ damlanur9422 6 ay boyunca buzlukta kalabilir sorun değil hiç lazım olmazsa ek gıda zamanında bebeğinize peynir yoğurt yaparsınız
damlanur9422 Dolapta dolu 5 paket oldu emzirdiğim için tekrar içmek istemiyor. Ek gıdayada daha çok var yoğurt olarak felanda değerlendiremiyorum 🥺