birsel1 0-6 ay Sma bebek maması kullananlar memnunmusunuz bebeklerinizin kilo durumu gelişimi nasıl gaz sorunu yaşadınız mı?
_The_ANA_ birsel1 bu bebekten bebeğe değişir. Ama biz memnunuz 18 aydır kullanıyorum Oğlumun kilo boy önde Ama genetik de olabilie
Melekky63 birsel1 ben bebelac gold kullanıyordum. Memnundum ama sma ya geçtim yaklaşık 2 aydır. Bir sorun olmadı daha çok kilo aldı ama bebelac kullanırken kakası sarıydı sma kullanınca yeşile döndü. Bir sorun mu var acaba yoksa normal mi bilemedim