prensinannesi_ Kızlar anason ve rezene çayı bebeğe zarar verir mi ben içsem sütümden ona geçeceği için bir zararı var mıdır biyerde okumuştum zararlıdır diye aranızda kullanan var mı
Merve211 prensinannesi_ hayır zararı yok aksine seninde bebeğinde gazına iyi gelir ben sürekli içiyorum
Rab123 prensinannesi_ ben rezene iciyorum süt artırıyor diye iciyorum 28 gündür ve Bi sorun olmuyor Googleda da kötü bisi yazmiyor bebegi sakinleştirici etsiki gaz giderici olarak yazıyor ama doktoruna sor istersen
Gizeem3535 prensinannesi_ gazlı bi bebeğim vardı çok tükettim zararı olmaz günde 1-2 bardağı geçmeyin yinede
prensinannesi_ tiredmom_ ben bir çay almıştım içinde rezene anason ve ısırgan otu varmış ama biyerde okumuştum zararlıdır diye
tiredmom_ prensinannesi_ bana emzirme danışmanı tavsiye etti zararı var mı dediğimde yok dedi. Yaptım içtim hem süt yaptı hem de içindeki Anason sayesinde bebeğime uyku yaptı sksksk🤣
Pnryndkurt Diğer otlar değil ama anasonu fazla kullanmamak gerekiyormuş ebe bir arkadaşıma sordum günde 1 fincandan fazla önermedi