DiDoCe
Bizde 22 aylıgız yani şöyle ki kelimelerini saymadım ama bayagı var kendi çapında tam söyleyemesede bebekçe diyor. Mesela kuş der ama kaa demeyi tercih eder. Kedi der ama bibibi der bunun gibi bilsede söylemiyor.
Birde cok karısık konusuyor dagıl dugul susmuyor hiç bişey anlamıyoruz anlıyormuş gibi yapıyoruz
Taklit cok yapıyor müzik ve hayvanların
Yemeklerinde tablet izler İngilizce sözcükler kullanmaya başladı. Me, baby, no gibi.
Bu konuda bende napıcagımı bilmiyorum.
Yabancı dil öğreten var mı acaba devam ettirmelimiyim bilemedim bilen yazarsa iyi olur aslında