Bizde 16.buçuk aylığız kız bebek 8 dişimiz var 4 tane azı dişimiş içleri dolmuş nezaman patlıcak şafak sayıyoruz çok şükür şuan ateş hiç olmadı ama hep ısırmalık şeyleri ısırıp atıyor yada arada yiyor demekli rahatlatıyor damaklarını özellikle salatayı