Kızlar selam iyi günler.
Sadece anne sütü alan bebeklerin on güne kadar 💩 yapmaması normal deniyo onu biliyorum ama ek gıda yiyen bebişlerde bunun normali nedir? Her gün yapmasını beklemiyorum elbette biraz düzen değişecek ancak en son çarşamba az bi şey yaptı devamı yok aşırı huysuz huzursuz sanki 💩 yapsa rahatlaycak çocuğum (7 ay 3 günlük bu arada)