Degerli annelerim size bisey danışacagim kızım 1 buçuk yaşında ilk aydan hemen hamile kaldım suan emziriyorum allah nasip ederse 2 ci bebisimizi istyrz korunmuyorum ama gebelik oluşmuyor sütüm oldu bitti çok boldu süt salgılarm yuksek yani. Korunmadigim halde hamilelik olmuo lohusiktan ciktim hemen regl oldum düzenlide oluyorm yumurtlama takibi yaptım bi ara yumurtlama göremedim bilgisi oman varmi