Gamzii00 kendi arabam olsa kesinlikle kia picanto veya nissan micra olsun isterdim :)) eşimde hep yuksek araba merakı var suanki arabamız mesela 2007 model hyundai tucson, eşim bile şuan oturduğumuz binanın otoparkindan cikarirken 2 kere surttu arabayi😅kolonlar cok vs. Ben öyle büyük yuksek araba pek hoşlanmıyorum bayan olarak. Küçük, mini işimi gören arabalar hep cazip geliyor kullanımı da daha kolay geliyor bana, park etmesi de kolay olur çünkü. hele şu istanbul trafiginde, heryer cins insan kaynıyor cunku