Jsksksk-34 Arkadaşlar çoğu zaman geceleri olmak üzere bazen aşırı bazen daha hafif göğüs kafesim ağrıyor nefes alamıyorum resmen, üşütmüşüm gibi bir ağrı emzirmeyle alakalı olabilir mi, var mı bu durumu yaşayan 😐
Sirinseyma Jsksksk-34 benn bi kaç gündü böyleyim sol göğsümün hemen üstü ara ara ağrı giriyo batma şeklinde
Jsksksk-34 Jsksksk-34 acaba emzirmeyle mi alakalı birkaç gün daha bekleyip geçmezse doktora gideceğim kesin korkmaya başladım çünkü