_serapmila_ Kızlar merhaba kızım 2 ay 19 günlük bu ay işin yapması gereken herşeyi yapıyor ama her yerde artık nesneleri tutması gerekiyor diyo fakat bebeğim henüz hiç bi şeyi tutmuyor normal mi bunu yaşayan var mı
_serapmila_ Aslın da ben de 4. Aydan sonra başlar diye biliyorum ama bir sürü çocuk doktoru makalelerin de 2.5 aydan sonra artık nesneleri tutmaya ve ağzına götürmeye başlar yazınca acaba mı dedim teşekkür ederim içimi rahatlattınız ❤️