Laydaren [silindi] hangimiz beklemiyoruz ki çileği 🤤 yine de 3 gün kuralı ile denemekte fayda var. En alerjik besinlerden biriymiş
Laydaren Aras_2323 inek sütünde yüksek oranda protein ve mineral var. Bebeklerin böbrekleri henüz buna hazır olmadığı için önerilmiyor. Anemiye sebep oluyor. Hatta aşırı süt tüketimi yetişkinlerde dahi kansızlığa sebep olabiliyor.
merkursavascisi_06 [silindi] sorun değil verebilirsin dedi ama çilek avokado ananas kivi verme dedi, avokado veriyorum sıkıntı olmadı dedim verme sen yine de dedi🙄
merkursavascisi_06 [silindi] ben de veriyorum ya alerji riski yüksek dedi bi şey olmadı verdim sanırım yine vericem ya çok sağlıklı çünkü
yagmurkokusu_ Dedimolabilir keçi sütüyle yapılabilir en sağlıksı da keçi sütü temin edebilirsen oda ben keçi sütüyle yapıyorum.
yagmurkokusu_ merkursavascisi_06 bebeğin pişik olabilir onlar yoğun asit içeren şeyler domates limon portakal çok asitli.
merkursavascisi_06 yagmurkokusu_ ben de zaten 8 ay falan olunca veririm diyodum da burda yaşı diye görünce şaşırdım😇 ya keşke zararı olmasa da c vitamini alsa yavrum
[silindi] merkursavascisi_06 alerji riski yüksek olsa da alerjisi çıkmadı demek ki verilebilir. Avokadoya devam 🤷🏻♀️