Bebeğim 5,5 aylık emziriyorum ve Ella kullanmak zorunda kaldım 1 gündür emzirmiyorum sütümü sağıp döküyorum bebeğim emmek istiyor daha fazla nasıl dayanır bilmiyorum ek gıda vermeye başladım biraz biraz çok pişmanlık duyuyorum ve üzülüyorum bu hapı kullanan oldu mu ne kadar sürede emzirdiniz reçete de 1 hafta yazıyor:(