Ben kurdeşen geçirdim doğumdan 2 ay sonra ama benim bütün vücudumda döktü suratım kafamın içi de dahil bir sönüyorlar da bir anda tekrar mos mor şekilde patlıyorlardı ben bayağı ağır geçirdim 4 gün anamdan emdiğim süt burnumdan geldi en son gün acile nefessiz gittim ben nefesimi bile tıkadı sonra hastane de ne yaptılar sa geçti o gün bugündür yok her neyi stres yaptıysanız unutun gitsin inşallah çoğalmaz