Merhaba anneler ne olur yaşayıp da geçenler yazsın, bebeğim 12 ay 20 günlük yaklaşık bir aydır atak öncesinde başlayıp yemek yememeye başladı. Öncesinde her şeyi tadıyor yiyordu sonra sevdiği şeyleri bile yemez oldu. Demiri düşmüş kan tahlilinde düşük çıktı vermeye başladık. Ama iştahı düzelmiyor. Emmeyi sınırladık sadece uykudan önce emziriyorum. Acıkıyor ama yine de yemiyor 😔 tükendim artık. Kilosu da düşük çıktı çok üzülüyorum. Ne yapacağım bir akıl verin ne olur bu dişten mi ne zaman nasıl geçer 😔😔😔 sadece alttan iki dişi çıktı üst dişleri hala gelmedi