Bebeğimde aşırı ishal ve kusma var . Acile götürdük serum yaptılar ve bir tedavisi olmadığını söylediler . İştahı yok napabilirim atlatması için ???
NOT : doktor bize evde ishal olan var mı diye sordu . Büyükler taşıyıcıymış cocuklar fenalaşıyormuş ve etkileniyormuş . Evet dedik çünkü kaynanam ishaldi 3 gün bizde kaldı bebeğime oradan bulaşmış . Lütfen dikkat edin evinize hasta ve hastalık belirtisi olan hiçkimseyi almayın anneniz kardeşiniz dahi olsa . Bebeğinizin altını değiştirdikten sonra ellerinizi iyice yıkayın . Cunku dışkı yoluyla bulaşıyormuş . Bebeğim bir gece de eridi resmen :((