Caglakarabak Kızım 8 aylık bu zamana kadar hiç mama vermedim biberonla içmeyi bilmiyor nasıl alıştırabilirim bi önerisi olan var mı geceleri çok zorlanıyoruz emmek yetmiyor çünkü
ruveydaensar Caglakarabak ben iki ay boyunca kaşık kaşık yedirdim mamasını. Sonra lansinoh biberonu tuttu o da bilmiyordu çekmeyi . Ağzında gevelerken ısırmaya çalışırken falan çözdü mantığı bı anda . Aç olduğu zamanları beklemeyin fazla . Bı şeyler ısırmak isterse falan verin biberonu uğrasa uğrasa çözer inşallah.
gamzes-26 Benim kızda 6. Ay civarı mama başlamak zorunda kaldım çeşit çesit biberon denedim en son chicco yeşil biberonu sevdi birde mamayı da sevmiyordu sanırım doktora sordum mamaya 1 küp şeker atmayı dene dedi denedim ve içmeye başladı