meryembebek benim bebeğim de 35 günlük falan. Akşamları çok ağlıyordu krize giriyordu nefessiz kalıyordu ağlamaktan. Ağladığı için asla uyutamıyorduk. Biz gaz damlası denedik ama işe yaramadı, ondan sonra ağlama saati gelmeden önce her gün zeytinyağı ile yağladık masaj yaptık öyle çıplak bir şekilde battaniyesine sarıp uyuttuk. Uyanınca da sıcak suyla duş aldırıp arkasından kimyon çayı verdik. Hala devam ediyoruz ve çok faydasını gördük. Duştan çıkarır çıkarmaz su bedenini yorduğu için direkt uykuya dalıyor. Aralıksız 3 saat uyuyor sonra emdirmek için kaldırıyorum gazını çıkartıyorum tekrar uyuyor diğer emme saatlerine kadar.
Siz de deneyebilirsiniz işe yarıyor, masajla duşla rahatladığı için uykuya çabuk geçiyor