Elifeysu Kızlar merhaba bebeğim 12 günlük kaka yaparken kendini çok zorluyor mememdeyken falan mememle savaşıyor çekiştiriyor doğru düzgün emmiyor zorlamaktan. Yapınca rahatlıyor. Kakası da hafif cıvık sarı. Bu durum yenidoğanda normal mi acaba ?