MommysMini tedirgin olmayın normal süreçler. Karnını saat yönünde ovalamak, bacaklarını bisiklet sürer gibi çevirmek be karnına doğru hafif bastırmak rahatlatıyor. Bide biz sıcağa yakın ılık suyu kovaya koyup bebeğimi kovanın içine koymuştuk. Gazıyla birlikte çok çok az yapabilmişti. Gazdan oluyor genelde söylediklerimi bi deneyin isterseniz