nazlimom_ Herkes telaş içinde cocuguna bayramlık almaya başlamış😅 ama ben almadım henüz Ankara’da dün kar yağdı bugün güneş açmış 4 mevsim birden yaşıyoruz bayrama 1 hafta kala alırım heralde bu gidişle😄 Ankara’lılar aldınızmı bayramlık??🫶🏻
irva nazlimom_ Bende bugün alıcam.İstanbul’da da havalar dengesiz.İki havaya da uygun ayrı ayrı kombin alıcam artık napalım.😅
Kuzeymomss nazlimom_ bende merak ediyorum hava nasıl olur diye. Haftasına oğlumun doğum günü var çünkü inşallah güzel olur 🤲🏻
Ozlem2904 nazlimom_ biz b kayınvalidemlere gditoruz zaten onların evi çok sıcak. Nisan sonu kayniminda sözü var ona göre ikisindede gyebilcegi gömlek pantolon alicam
irva nazlimom_ Bahara uygun ince bir şeyler alsam hava soğuk olur kesin.Kalın alsam sıcak olur 😅 o yüzden en iyisi iki tane almak.
Mihrimahim16 Nisan ayındayız İnce kıyafet alınmaz 😆 Benim kızımın Bayramlığı var o telaşem yok Allah tan…