Günaydın kızlar. Bebeğim doğduğunda gelen hediyelerden bi elbise 1 yaş içindi ve bayramda onu giydirmeyi düşünüyorum daha hiç giymedi. Başka elbise almaya gerek duymadım. Yalnız öyle bi renk ki o renk hiç kıyafetim yok. Uyumlu olmak istiyorum sonra da acaba komik mi olur diyorum. Bi karar veremedim fikrinizi almak istedim. Bildiğiniz gibi 200-300den aşağı bi şey yok kendime elbise alırsam da çok düşünerek alcam 🤣🤣