Zlnmst işte siz yine aynı ev içinde değilsiniz .,.. zorlanıyorum uyutuyorum çok uyuyor salak olacak , gaz sancısı için doktor damla verdi onu verince uyuyormuş çocuğun akli dengelerini bozuyormuşum büyük bi kavga çıkardı kayınvalide … O kadar emzirmek için çabaladım ki kayınbabaya bu mama veriyor bu biberona alıştırmak istiyor demiş … Halbuki eve giren bi mama ve biberon yok …