Oğlum 6 ay 17 günlük 1 tane diş çıkarttı diğeri de sanırım geliyor 2 gündüz huysuzluk başladı ama bu sefer asla mama yemiyor deliricem 6 7 saattir mama yediremiyorum(sadece mama alıyor) zaten ishaldi 1 haftadır ara ara diştendir diye düşünmedim doktora gittim herhangi bir sorun yok olur diş zamanı dedi. Şimdi de mama yemiyor ne yaptıysam uykusunda dahi denedim ağzını açmıyor bağırıyor. Ben napıcam ya