Var mı değişiklik ? Ben bebeğe doğduğundan beri tummy time yaptırdım kol,omı, baş kuvveti iyi. Dün doktorda idik, doktor elleşrnden tutunca zar zor kalktı ama normalde kalkıyor aslında, ama hani keyfi yerşnde olacak, yattığı yerden memnun olmayacak falan :)))