Ebrarduru54 Merhaba ben Ağustos ta 3 aylık korunma ignesi vurdurmustum ilk ay adet olmadm ikinci ay adetim bitmiyor bir ayı geçti 3 aylık iğne vurdurup bı durumu yaşayan var mı doktora gitmeli miyim
Gldnkrm Ebrarduru54 aynısını yaşadım canım ilk ay bir ay boyunca adet oldum sonra 3 ay adet görmedim bütün düzenim bozuldu ruh halimi bile etkiledi şimdi spiral taktırdım ondan da memnun değilim ama hormon almaktan iyidir sıkıntı olmaz ama bence bi daha yaptırma
Melegmanjel Bende kullandım kortızonlu ığneler aşırı kılo aldırıyor ve tıroıd bezlerınız çok yavaş calısıyor hıcbır kadın doğum uzmanları onermıyor ben bırakmak zorunda kaldım çünkü çok zarar verdı vucuduma kullanmayın derım bakır sprıal taktırın daha ıyı