Merhaba anneler cok ağır grip gecikiyorum ve ben ilaç kullanmadan iyileşemem genelde doktora gttim ısrarla emzırdgm için bana hiç bıse yazmadı başka doktora mı gtsem başına gelen varmı bolr olup emzirip ilaç antibiyotık vs alan bn iki atlıkken içtim aslında antibiyotık bebeğim nedrn ısrarla yazmadı anlamadm ayakta duracak gücüm yok cok ağır gecıyor